18 juni 2012

Svenskt tenn fynd och fotografering

I fredags då vi var på kalas-shopping besökte vi även en ny antik affär i Vasa på stationsgatan. Vi kom därifrån med ganska mycket faktiskt. Sånt som man inte visste man behövde. Det här hittade vi:
En ljusstake vi tyckte skulle passa på vårt köksbord, två tuppar och en ask från Svensk Tenn, i locket var det en spegel. Prutade lite och fick alltihop för drygt 50€. Asken från Svenskt Tenn kan jag tänka mig är ganska värdefull.


Jag har även prövat min nya kamera rätt så mycket de senaste dagarna. Det är roligt och jag vill lära mig hantera den på bästa sätt, det gör jag nog genom att både pröva och läsa på.  Här kommer lite bilder som jag ändå blivit rätt så nöjd med trots att jag inget ännu kan.

Syrener och doften av dem betyder födelsedag för mig

Detalj på en kompis motorcykel

Katten Mannerheim under motorcykeln

Jag - nöjd med min nya kamera





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar