26 april 2011

slut på semester

en gammal bild på en gammal mur från min Gotlandsresa som övergick i en stockholmsresa och som nu är över. Men det är ändå bra. Det är skönt att få komma hem.
 Det har verkligen varit skön sommar i stockholm. Varmt varmt varmt. Sommaren spenderades med picknick och bio med halva släkten ena dagen och fika hos "Lasse i parken" med elinor och sedan middag på farbrors balkong andra dagen. Känns ganska konstigt att gå till jobbet imorgon. Känns ju som om sommar-semestern har börjat!
Här kommer lite mera bilder från den sköna våren på gotland och den härliga sommaren i stockholm :D
 Marias fina goda kalas kladdkakemuffins


 Gamla vänner på gammalt fik som bytt namn

Sara och drömbilen?
 Släktpicknick
Körsbärsblom!
Vackert, gott och mycket påsk från min faster fick jag!

Före jag satte mig på flyget och for genom luften hem till finland idag så befann jag mig på drottning-gatan.
Där blev jag plötsligt tillfrågad om jag ville provsmaka smör av några killar. Det är väl klart man vill eller? Lite märkligt var det ju. Fick följa med upp på ett kontor och smaka två sorter med bröd och sedan fylla i på en dator hur bra det var. Som tack fick jag två trisslotter. Det var ju trevligt. Men jag vann ingenting.
Befann mig sen på cityterminalen, där fick jag en 5a lott av en kille som gjorde reklam för tele2. På den vann jag en tia, det var ju trevligt. För tian köpte jag en halv Loka flaska :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar