1 mars 2012

Jobbe?

Naj! Vintersemester! :)
För de flesta här i trakten håller sportlovet, men mitt har börjat just idag, med ett besök på gymet i morse. Efter det lite ärenden och besök på stan, bla på röda korset loppis där jag hittade en röd Prada plånbok. Antagligen inte äkta, men röd och snygg för det!

På min semester har jag också tänkt hinna med ett besök på en stuga ute i vattnet-ute i isen just nu, där blir det lite pilkande och korvgrillning och kanske inte så mycket annat och fixande hemma i huset såklart. Det finns både smått och stort som behöver bli gjort.
Bara en sån sak som att ta alla viktiga papper man samlat på sig i och med husköpet och organisera det i en pärm vore vettigt.

Förhoppningsvis får jag även träffa mina två "vuxna" systrar nästa vecka! Jippie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar