25 oktober 2012

Nytt i sovrummet

I sovrummet har det också skett förändring på sistone, för en drygt en vecka sen var där fullständigt kaos men nu har jag fått gjory min spegelhörna. Blev mycket nöjd, denna idé har funnits i mitt huvud sen vi renoverade sovrummet förra sommaren eftersom vi då var tvungna att ta beslut om ifall den lilla skiljeväggen skulle bort eller stanna.

Spegelhörnet! Andra sidan väggen blev en perfekt plats för att hänga upp t.ex. morgonrocken på. Byrån är köpt på loppis och spegeln har vi fått.

Våningsfatet från Juthbacka får hålla framförallt örhängen och solbrillor på plats :)

Den rödvita burken är hittad på loppis, porslinsflickan har jag haft sen jag var barn och den lilla burken har jag fått av en kompis.

Jag gillar halsband i plast och trä :)

Många av halsbanden är köpta i Thailand eller Indien, något har jag gjort själv och resten är självklart från loppis!



4 kommentarer:

  1. Så lekkert !!
    Jeg digger den lille krukken og etasjestativet :)
    Her var det mye inspirasjon..jeg har et sminkebord på soverommet som trenger så sårt litt styling ;)

    Ha ei fin helg
    Janne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lycka till med stylingen av ditt sminkbord :D

      Radera
  2. http://porslinochnostalgi.blogspot.se/2012/10/picknick-och-karneval-till-salu.html

    Våningsfatet är ju helt underbart, väldigt praktiskt dessutom.
    Så fin den lilla hörnan blev.

    SvaraRadera
  3. Jo, det är lika =). Jag såg det faktiskt tidigare, men glömde att kommentera. Din kommer mera till sin rätt med mera utrymme omkring.

    SvaraRadera